Fotorelacja

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele,

W imieniu Komitetu Organizacyjnego I Interdyscyplinarnego Zjazdu Katedr i Zakładów Bezpieczeństwa oraz wszystkich pracowników Katedry Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Międzynarodowego Wydziału Politologii i Studiów Międzynarodowych UMK w Toruniu jeszcze raz serdecznie dziękujemy Państwu za uświetnienie naszego wspólnego spotkania Waszą obecnością.

Dołożymy wszelkich starań, aby nasze kolejne spotkanie przyniosło również wymierne efekty. Komitet Organizacyjny nadal obraduje, przygotowując sprawozdanie ze Zjazdu i konkretne propozycje dalszych, wspólnych działań. Tymczasem, w oczekiwaniu na kolejne informacje, zachęcamy do wspominania przebiegu obrad.

Szanowni Uczestnicy

Prace organizacyjne związane z przygotowaniem naszego Zjazdu dobiegają końca. W związku z tym uprzejmie przypominamy o konieczności przesłania informacji dotyczących reprezentowanych przez Uczestników jednostek naukowych. Zachęcamy także do przesyłania tekstów artykułów.

Wkrótce zostanie do Państwa rozesłany program Zjazdu.

Program Zjazdu

W zakładce „Program Zjazdu” pojawił się projekt ramowego programu naszego wrześniowego spotkania. Trwają intensywne prace nad doprecyzowaniem formuły Zjazdu. Ostateczna wersja programu zostanie rozesłana do Uczestników we wrześniu.

Publikacje

Szanowni Państwo,

przypominamy o możliwości przesyłania tekstów artykułów do publikacji w czasopismach zadeklarowanych przez nas w zaproszeniu. Nadesłane teksty będą poddane procesowi recenzyjnemu i publikowane w zarezerwowanych na ten cel numerach czasopism. Szybsze nadesłanie tekstu zwiększa prawdopodobieństwo jego wcześniejszej publikacji. Teksty można przesyłać w języku polskim lub angielskim. Objętość tekstu do 14 stron znormalizowanego maszynopisu (czcionka 12, 1,5 odstępu między wierszami, przypisy w stylu APA). Dokładniejsze wytyczne i przykładowy szablon edytorski znajdą Państwo w następujących lokalizacjach:

http://apcz.umk.pl/czasopisma//index.php/HiP/about/submissions#authorGuidelines

http://siemiatkowski.pl/pliki/TIS-template.docx

Ostateczny termin nadesłania materiałów upływa 30 października 2017 r.

Koniec przyjmowania zgłoszeń

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń. Udział w I Interdyscyplinarnym Zjeździe Katedr i Zakładów Bezpieczeństwa zadeklarowało 13 jednostek naukowych. Jednocześnie informujemy, że jednym z zamysłów organizatorów jest stworzenie publikacji elektronicznej zawierającej zestawienie składów osobowych oraz profilów badawczych Katedr, których przedstawiciele wezmą udział w Zjeździe. Zachęcamy jednak również jednostki, które nie zdecydowały się wziąć udziału w naszym przedsięwzięciu do nadesłania do końca czerwca 2017 zwięzłych informacji o swoich Katedrach/Zakładach. Jest to niepowtarzalna możliwość wpisania się w katalog jednostek reprezentujących naszą młodą dziedzinę nauki.

Interdyscyplinarny Zjazd Katedr i Zakładów Bezpieczeństwa jest pierwszym takim spotkaniem, gdzie naukowcy, z różnych katedr i zakładów zajmujących się bezpieczeństwem będą mogli spotkać się, wymienić się swoimi poglądami, spostrzeżeniami, a także podjąć dyskusję naukowa, co niewątpliwie przyczyni się do rozwoju dyscypliny jaką jest bezpieczeństwo, a także do integracji naszego środowiska.

Zostanie on poświęcony interdyscyplinarności nauk o bezpieczeństwie.Spotkanie odbędzie się 28 i 29 września 2017 r. (czwartek i piątek) w salach konferencyjnych Hotelu Uniwersyteckiego w Toruniu. Dla wszystkich Uczestników spotkania zostaną zarezerwowane miejsca noclegowe (jeden nocleg w pokojach jedno- lub dwuosobowych) w Hotelu Uniwersyteckim, ul. Szosa Chełmińska 83a (recepcja Hotelu tel. 56 611 28 00; e-mail: hotel.umk@umk.pl).

Materiały konferencyjne oraz opublikowane artykuły ukażą się w recenzowanym czasopiśmie:

  1. Historia i Polityka (artykuł w języku polskim lub angielskim – 10 pkt.) – przewidywany termin publikacji I połowa 2018 roku,
  2. Torun International Studies (artykuł w języku angielskim – 7 pkt) – przewidywany termin publikacji do końca 2017 roku.

 

Wymogi redakcyjne znajdziecie Państwo na stronie